Mar 25, 2011

tuisyen...


dah 4hari aku mula brani2kan diri pi tusyen...and,,mcm yg ak byngkan,,msti bdk2 skolah biase dlm klas..

malu..jgn crita la..huh...sngt2..tp demi ilmu dan cita2,,ak gghkan jua..semoga Allah sentiasa bersama aku...

> cikgu bio,,ak tak tau nama..huhu..xsmpt taaruf.. beliau tanya,,knapa kita belajar??untuk apa??

hmm...untuk apa ya?? ak dah reka jwapan,,panjang..haha..tp smuanya smpan dlm otak sndiri je.. sbb?? malu la.. haha..

Malu x bertmptkan??!!tp nk wat cne,,dah malu..huhu..lama2 ok kot...

belajar untuk apa??


kata cikgu,,untuk tahu kebenaran...untuk cari kebenaran...

Fizik,,Kimia,,Bioligi,,Mate,,mate tam......gila punya...pnat jgk otak berkejar sket sbb org dah di bab 2-3..

kepala mula berat2..huhu..lama xblajar kot..moga Allah mmberikan aku kekuatan yg aku cari...

untuk siapa ak buat semua ini??

untuk ak,,untuk cita2 ak,,untuk harapan keluarga,,,dan yg paling penting.....


 > untuk muslimat di masa akan datang... .aku syg kalian,,kerana kita adalah bersaudara...

moga Allah mmpermudahkan jalanku...

ini juga sbagai satu langkah aku,,,untuk mendekatiMu...Rahmatilah aku... 

Ameen.....

No comments:

Post a Comment